Groupe de chant pour les PCAIF / Zanggroep voor de PCAIF
+6
trudy
poppysblauw
Flomick
thamar10
Jasmine
Yaniek
10 participants
FAN'S DES PCAIF :: Les PCAIF :: DISCUSSIONS DIVERSES SUR LES PCAIF :: Discussions diverses sur les PCAIF
Page 2 sur 3
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3
Groupe de chant pour les PCAIF / Zanggroep voor de PCAIF
Bonsoir à tous,
La discussion s'éloignant un peu trop du topic, je propose de déplacer vos messages dans la partie "Discussions diverses sur les PCAIF". Quel nom souhaitez-vous donner au nouveau topic ?
Amicalement,
Le_neptunien
Vertaling nederlands Le Neptunien,
Goedenavond allemaal,
De discussie verwijdert zich te veel van het onderwerp, ik stel jullie voor om jullie berichten te verplaatsen onder Discussions diverses sur les Pcaif."
Welke naam willen jullie dit nieuw onderwerp geven?
Vriendelijke groeten,
Le neptunien.
Si vous toutes me permittez, Neptunien, tu peux donner Le nom: "Groupe de chant pour les Pcaif."
Als jullie me allemaal toestaan stel ik voor dat Neptunien het de naam geeft ''zanggroep voor de Pcaif.''
Jasmine- Nombre de messages : 1571
Re: Groupe de chant pour les PCAIF / Zanggroep voor de PCAIF
C'est chose faite ! Merci Jasmine pour ta rapidité ! Le premier post à été édité pour faciliter la compréhension, ainsi que celui de l'ancien sujet.Jasmine a écrit:Si vous toutes me permittez, Neptunien, tu peux donner Le nom: "Groupe de chant pour les Pcaif."
Als jullie me allemaal toestaan stel ik voor dat Neptunien het de naam geeft ''zanggroep voor de Pcaif.''
Het is gedaan! Dank je Jasmine pour jouw snelheid! Het eerste bericht is erop gezet om het begrijpelijker te maken, evenals die van het oude onderwerp. (dus Le neptunien bedoelt de 1ste reactie van Yaniek zowel in dit onderwerp als in het oude onderwerp)
Le neptunien.
Hoi Trudy,
Ik denk dat het e.e.a wat verwarrend is dus even een reactie:Ik sta nog steeds volledig achter het idee om een zang/fangroep te formeren en met elkaar een poppys-nummer te zingen.
Daarnaast is gezelligheid en elkaar opnieuw ontmoeten erg leuk en als we daarnaast nog een nummer kunnen instuderen dat acceptabel genoeg is om uit te voeren is dit mooi meegenomen. Ik ben met Jasmine in overleg hoe we het e.e.a. gaan organiseren om elkaar te ontmoeten. Dan kunnen we met elkaar brainstormen hoe we het gaan organiseren.
Wordt vervolgt.
Groetjes en tot ziens !
Yaniek
Voici la traduction message à Trudy: J'espère que vous me comprenez bien car la traduction était un peu difficile. S' il y a quelque chose n'est pas clair n'hesitez pas à me demander!
Salut Trudy,
Je crois c’est embrouillant certaines nombre de choses , donc voici une réaction.
Je suis toujours très motivé à l'idée de former une groupe de chant et chanter ensemble un titre des Poppys. Sauf la sociabilité, et qu’il est très agréable nous nous rencontrions de nouveau, et en même temps nous pourrions étudier une chanson ce qui est suffisant acceptable pour effectuer ça sera beau . Je suis en accord avec Jasmine comment organiser notre rencontre. Ensuite nous pouvons échanger nos idées comment nous allons organiser.
A suivre. Salutations et au revoir.
Yaniek
wie doet er mee?
Beste allemaal,
Voor dat we allerlei acties uitzetten lijkt het mij goed elkaar te ontmoeten om te brainstormen over het idee.
De keuze data zijn: zaterdag 2, 9 of 16 maart.
Lokatie: Café Restaurant Het Gouden Hoofd, Noordeinde, Den Haag
Aanvang: 11.30 uur
Lijkt het je leuk om te komen laat dan per MP weten welke datum je het beste uitkomt.
Al gaat het idee niet door, elkaar ontmoeten is al een feestje !
Amities
Yaniek
Voor dat we allerlei acties uitzetten lijkt het mij goed elkaar te ontmoeten om te brainstormen over het idee.
De keuze data zijn: zaterdag 2, 9 of 16 maart.
Lokatie: Café Restaurant Het Gouden Hoofd, Noordeinde, Den Haag
Aanvang: 11.30 uur
Lijkt het je leuk om te komen laat dan per MP weten welke datum je het beste uitkomt.
Al gaat het idee niet door, elkaar ontmoeten is al een feestje !
Amities
Yaniek
Yaniek- Nombre de messages : 7
Voici la traduction du message de Yaniek.
Bonjour à toutes et tous
Avant que nous passion à l’actions Il me semble bon de vous rencontrer pour échanger sur nos idées. Dates des choix sont: le samedi 2, 9 ou 16 mars.
Emplacement: Café Restaurant ‘’Het Gouden Hoofd, Noordeinde, La Haye.
Début: 11h30. Si vous voulez venir envoyez-moi un mp avec la choix de la date.
Quoique l'idée d'une groupe de chant n'aie pas reussir, il est déja une petite fête nous nous rencontrerons!
Amitiés,
Yaniek
Bonjour à toutes et tous
Avant que nous passion à l’actions Il me semble bon de vous rencontrer pour échanger sur nos idées. Dates des choix sont: le samedi 2, 9 ou 16 mars.
Emplacement: Café Restaurant ‘’Het Gouden Hoofd, Noordeinde, La Haye.
Début: 11h30. Si vous voulez venir envoyez-moi un mp avec la choix de la date.
Quoique l'idée d'une groupe de chant n'aie pas reussir, il est déja une petite fête nous nous rencontrerons!
Amitiés,
Yaniek
16 Maart
Helaas, kan ik 16 Maart niet, omdat ik dan mijn verjaardag vier, weer een jaartje jonger, hiii. 9 en 2 maart zou ik persoonlijk wel kunnen.
poppysblauw- Nombre de messages : 80
Désolée pour le retard Le neptunien et autres membres, mais en fait cette traduction cela n'apporte pas grand chose. Sauf l'anniversaire de Poppysblauw! In het Nederlands: Sorry Le neptunien en andere leden voor mijn late reactie , maar in feite geeft deze vertaling geen bijzondere dingen. Behalve dan dat het de verjaardag is van Poppysblauw.
Comme vous voyez il 's agit une date quand nous unirons tous nos forces à chanter pour notre chorale préféré! Zoals jullie zien betreft het een datum waarop we onze krachten bundelen om te zingen voor ons lievelingskoor.
Si plus tard vous voulez nous joindre à chanter pour notre chorale préférée, n'hésitez pas!
Un choeur international des fans, ce sera super pour les enfants!! (Pcaif)
Als jullie later willen aansluiten om mee te zingen voor ons lievelingskoor, aarzel niet!
Een internationaal koor van fans, dat zal heel leuk zijn voor de kinderen!
Malheureusement je ne peux pas venir le 16 mars car c'est mon anniversaire, un an de plus jeune, hiii (une plaisanterie de Poppysblauw). Le 2 ou 9 me va bien.]Poppysblauw à dit: Helaas, kan ik 16 Maart niet, omdat ik dan mijn verjaardag vier, weer een jaartje jonger, hiii. 9 en 2 maart zou ik persoonlijk wel kunnen.
Comme vous voyez il 's agit une date quand nous unirons tous nos forces à chanter pour notre chorale préféré! Zoals jullie zien betreft het een datum waarop we onze krachten bundelen om te zingen voor ons lievelingskoor.
Si plus tard vous voulez nous joindre à chanter pour notre chorale préférée, n'hésitez pas!
Als jullie later willen aansluiten om mee te zingen voor ons lievelingskoor, aarzel niet!
Een internationaal koor van fans, dat zal heel leuk zijn voor de kinderen!
Dernière édition par Jasmine le Lun 14 Jan 2013 - 20:01, édité 1 fois
Pour ma part, je préfère m'abstenir ... Demande à Simu ce que ça donne quand j'essaye de chanter ... C'est pas réjouissant !Jasmine a écrit:Si plus tard vous voulez nous joindre à chanter pour notre chorale préférée, n'hésitez pas!
idavida- Nombre de messages : 166
Le Neptunien a écrit:Pour ma part, je préfère m'abstenir ... Demande à Simu ce que ça donne quand j'essaye de chanter ... C'est pas réjouissant !
Vertaling Nederlands Le Neptunien:wat mij betreft hou ik me graag afzijdig.... Vraag het aan Simu wat dat geeft als ik probeer te zingen... Het is niet erg verblijdend!
idavida a écrit: je crois que ce n'est pas pour moi non plus. Je suis probablement encore moin bon chanteur que le neptunien.
Vertaling van idavida in het Nederlands:
ik denk dat het voor mij ook niet is. Ik ben waarschijnlijk nog een minder goede zanger dan le neptunien:x
Namens Yaniek is hier een bericht:
Yaniek heeft een tafel voor 6 personen gereserveerd op zaterdag 2 maart a.s. om 11:30 uur in café/restaurant ''Het Gouden Hoofd.''
De reservering staat onder de naam Yaniek. Yaniek staat bij de ingang. Als jullie willen kunnen jullie je fotoalbum van de Poppys/Pcaif meenemen. Aan onze franse vrienden, mochten jullie in de buurt van den Haag zijn, aarzel niet om langs te komen. Jullie zijn van harte welkom!
De la part de Yaniek voici un message:
Yaniek a reservée dans le café/restaurant ‘’Het Gouden Hoofd’’ une table pour 6 personnes le samedi 2 mars prochain à 11 h30. La reservation s’a effectuée sous le nom de Yaniek. Yaniek vous attendrai à l’entrée. Si vous souhaitez apporter vos albums de photos des poppys /Pcaif, n'hésitez pas.
A nos amis français, si vous êtes à La Haye ou dans les environs , par hasard, n’hésitez pas à venir nous voir ! Vous êtes bienvenues !
Yaniek heeft een tafel voor 6 personen gereserveerd op zaterdag 2 maart a.s. om 11:30 uur in café/restaurant ''Het Gouden Hoofd.''
De reservering staat onder de naam Yaniek. Yaniek staat bij de ingang. Als jullie willen kunnen jullie je fotoalbum van de Poppys/Pcaif meenemen. Aan onze franse vrienden, mochten jullie in de buurt van den Haag zijn, aarzel niet om langs te komen. Jullie zijn van harte welkom!
De la part de Yaniek voici un message:
Yaniek a reservée dans le café/restaurant ‘’Het Gouden Hoofd’’ une table pour 6 personnes le samedi 2 mars prochain à 11 h30. La reservation s’a effectuée sous le nom de Yaniek. Yaniek vous attendrai à l’entrée. Si vous souhaitez apporter vos albums de photos des poppys /Pcaif, n'hésitez pas.
A nos amis français, si vous êtes à La Haye ou dans les environs , par hasard, n’hésitez pas à venir nous voir ! Vous êtes bienvenues !
Merci
Merci Jasmine, pour le message. Ik kijk er erg naar uit, en heb er reuze zin in.
Poppysblauw a dit: merci Jasmine, pour le message. J'attends notre rendez-vous avec impatience et j'en ai très envie.poppysblauw a écrit:Merci Jasmine, pour le message. Ik kijk er erg naar uit, en heb er reuze zin in.
Comme Jasmine n'est pas disponible pour le moment à cause du décès de son beau-père, je prends sa relève en ce qui concerne ces traductions.
Je lui présente mes condoléances et lui souhaite du courage, ainsi qu'à sa famille.
Omdat Jasmine op dit moment niet beschikbaar is vanwege het overlijden van haar schoonvader, neem ik deze vertalingen van haar over.
Ik condoleer haar en wens haar en haar familie veel sterkte toe.
Hartelijk dank mijn lieve Thamar10 voor me te vervangen. Vanaf vandaag ben ik weer beschikbaar voor de vertalingen. Als er nog iets is, Thamar10, Maria, Poppysblauw, Trudy en Yaniek, laat maar horen.
Merci beaucoup ma chère Thamar10 pour prendre ma relève en ce qui concerne ces traduction et merci pour ton témoignage de sympathie, j’en suis très touchée ! Je suis disponible de nouveau dès aujourd’hui . S' il y a quelque chose Thamar10, Maria,Poppysblauw, Trudy et Yaniek, n'hesite pas pour écrire.
Merci beaucoup ma chère Thamar10 pour prendre ma relève en ce qui concerne ces traduction et merci pour ton témoignage de sympathie, j’en suis très touchée ! Je suis disponible de nouveau dès aujourd’hui . S' il y a quelque chose Thamar10, Maria,Poppysblauw, Trudy et Yaniek, n'hesite pas pour écrire.
Gecondoleerd Renate
Lieve Renate, nog gecondoleerd met je schoonvader, en veel sterkte jullie de komende tijd
Dank je wel Poppysblauw en tot gauw!
Merci Poppysblauw et à la prochaine!
Merci Poppysblauw et à la prochaine!
Jasmine, mes pensées d'amitiés volent vers toi pour te soutenir dans ces moments difficiles mais inévitables
Thérèse- Nombre de messages : 1711
Merci beaucoup Thérèse! Oui très dur mais inévitable....
Liedjes al bekend?
Zijn de liedjes al bekend op 2 Maart? Ben zo benieuwd, hiii.
Zijn de liedjes al bekend op 2 Maart? Ben zo benieuwd, hiii.
Poppysblauw a écrit: Quelles sont les chansons le 2 mars? Je suis très curieux,hii
Nee, maar Yaniek heeft een heel mooi idee. Zij legt het uit op 2 maart.
Non, mais Yaniek a une très bonne idée. Elle vous expliquera le 2 mars.
Adres van Restaurant
Wat is precies het adres van Restaurant het Gouden hoofd? Is dat Dagelijkse groenmarkt 13? Daar staat hoofd met hooft een t inplaats van een d, is dat het goede restaurant in Den Haag? Merci et groetjes poppysblauw
Ja Poppysblauw dat is het! Bij deze de link van het Gouden hooft: http://www.tgoudehooft.nl/
Oui c'est ca! Voici le lien du restaurant ''het Gouden hooft:" http://www.tgoudehooft.nl/
Oui c'est ca! Voici le lien du restaurant ''het Gouden hooft:" http://www.tgoudehooft.nl/
Merci Jasmine
Merci Jasmine, voor je antwoord.
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3